Tempahan Carrot Cupcakes Dan Kek Indulgence

By LiNa_Pg - Friday, December 19, 2014

Alhamdulillah...
Rezeki tempahan lagi, hari ni punya Carrot Cupcakes 16pcs.Ditempah oleh kastemer baru saya.Beliau request xmo manis2.So saya buat ikut kemanisan kek yg saya makan.Biasanya yg jualan saya ikut kemanisan standard.Untuk makan sndri saya kurangkan gula..Semoga menepati citarasa beliau.
Kemarin seharian bz siapkan tempahan kek Indulgence.Sepatutnya tempahan untuk hari Jumaat, tp kawan saya nk ambil awal sehari.Nasib baik kemarin saya free.Dapatlah siapkan tempahan tu.Tp agak lewat petang baru siap.Kelam kabut juga dibuatnya huhu..
Kek selamat di pick up malam tadi.Terima kasig zani datang jauh2 dari Seberang untuk ambil kek.

 Carrot cupcakes 16pcs.M saiz
 Carrot Walnut With Cream Cheese Frosting..InsyaaAllah sedap
ICCMC (Indulgence Cheese Chocolate Moist Cake) untuk isteri terchenta..Sampai menggigil tangan nk siapkan order ni sbb rasa running out of time huhu...Alhamdulillah dapat disiapkan sebelum tuan punya datang ambil
Terima kasih buat semuanya..Harap berpuas hati

  • Share:

You Might Also Like

6 comments

  1. Lina dah boleh buka bakery..cantik kek lina

    ReplyDelete
  2. @Acik Erna
    Alahai acik..tak la sampai buka bakeri..suka2 jer ni..
    Tq acik..

    ReplyDelete
  3. tiba2 perut sy berbunyi2 mintak disuap kek hehehehe

    ReplyDelete
  4. tiba2 perut sy berbunyi2 mintak disuap kek hehehehe

    ReplyDelete
  5. wow, comelnya rv cupcakes tu..cantik sangat dan coklat indulgence kek tu memang menggoda jiwa dan ragaku..heheh

    ReplyDelete