Friday, November 27, 2015

Lasagna Roti Simple Dan Sedap

Assalamualaikum...
Bersiaran di hari Jumaat..eh dah Jumaat rupanya...Cepat sungguh ms berlalu.Okey lah hari ni saya nk kongsikan idea kalau ada roti yg nak expired tu dan xtau nk buat apa..bolehlah dibuat Lasagna Roti ni..Kalau asyik buat puding ajer boring jugak kan?Tambah lak cuaca sekarang ni hujan..sejuk jer...tak berapa syiokk la makan puding..dapat sesuatu yg panas2 dari oven..memang sedap..
Kalau nak tengok versi terdahulu boleh tengok SINI cuma kali ni saya buat kuahnya mengikut resepi spageti bolognese biasa tu...Korang taram lah ikut selera sndri ya..Saya kongsikan idea jer
Lasagna Roti LiNa Pg
 Gambar ni saya snap ngn hp jer..Tangkap leleh..makan panas2..yummy
Lasagna
camni la rupa Lasagna roti yg baru kuar dari oven...golden brown...

4 comments:

Bbwana adienia said... Balas

Assalam kak lina..wana slalu tgok ja..tak penah mkn dan buat lgi..tapi mesti sedap ni kan..:)

LiNa_Pg said... Balas

Wslm..alhamdulillah sedap wana..tambah lak mkn time panas² tu..saja la buat nk abeskan roti yg nk expired tu..kalau tidak membazir jer

Rizziela said... Balas

sedapnya

adda syuhada said... Balas

sedap..

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...