Tempahan Kek Buah Kukus, Kek Minyak Dan Brownies

By LiNa_Pg - Wednesday, January 11, 2017

Alhamdulillah...
Minggu kedua persekolahan dah boleh sesuaikan masa, sempat la nk masak (simple2) bg dak sarah makan sebelum ke sekolah kebangsaan seisi petang.Agak kalut jugak sebenarnya..balik dr sek agama kena bersiap ke sekolah kebangsaan plak.
Kemarin punya tempahan  ni kek buah kukus sebiji pos ke Kelantan (kastemer baru) sebiji lg kek buah kukus dan kek minyak pos ke Penaga (kastemer ni pernah order kek buah tahun 2015) hujung tahun lps beliau ada wasap nk order kek buah, tp ms tu saya dah close order sebab nk balik kg..Alhamdulillah awal tahun ni beliau dapat merasa kek buah dan kek minyak.
Brownies nan satu tu tempahan regular kastemer saya kak Yus.Boleh katakan kak yus pernah merasa hampir kesemua produk kek saya.Dari yg paling murah hingga paling mahal hehee..tq kak yus.
Kalau u olls nak order kek boleh wasap saya, sebab kena tgk2 date jugak,takut x sempat nk buat.Tambah plak kek buah tu ambil ms yg lamaaaaaa nk siap.Dah la kukus 4jam..saya kena arrange time betul2.Setakat ni kek lava saya belum buka tempahan lagi.Kena tgk keadaan jugak.



 2 biji kek buah kukus, 1 biji brownies dan sebiji kek minyak.Brownies tu kak Yus datang collect awal2 lagi.Tak sempat nk snap dalam kotak
Kek Minyak 9x9in
 Selamat di pos petang kelmarin.Kalau tadak aral insyaaAllah hari ni sampai la kat tuan punya

************************************
Brownies ni tempahan hari Jumaat lepas.Selt collect kastemer baru jugak dari Jelutong.Tq Hafiz

  • Share:

You Might Also Like

1 comments