Sunday, September 5, 2010

Ribena Laici

Salam . .
Bila petang ni mesti kaum ibu sibuk kat dapur siapkan juadah berbuka utk keluarga tersayang, petang insyaAllah kami sekeluarga berbuka kat luar ..dah 'Merdeka' ni langkah pun panjang la..rasa cam dah lama sangat terperap kat umah...seronok nih bleh kuar jalan2 cari makan.
Panjang sket mukadimmah...tayangan amal petang Ribena Laici, menu buke pose petang kemarin..dah dua kali wat..anak2 kata sedap..simple jer resepi :

Bahan-bahan:
  • 1 jug air ribena ( ribena + air sejuk )
  • 1 tin laici 
  • Ais kiub secukupnya 
Cara2
Satukan semua, sedia dinikmati..nyaman meyegarkan tekak yang kehausan..
Sejuk jer tekak..

2 comments:

Adry@Daun said... Balas

Salam lina,
Igt kot menu utk buka posa ptg ni. Kalo yg ptg ni msti dh tawaq habiaq dh la ayaq ribena leci tu..hehe.. Buh seketoi je ke buah laici tu? Buh la byk, br best nk minum/makan..

lina_pg said... Balas

adry>salam..hehehe menu kemarin tuh,laici ni saiz XL ada 14biji jer dalam..dapat 3biji jer sorang huhuhu..

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...