Saturday, January 22, 2011

6 Bulan Sudah . . .

apa yang 6bulan sudah? hmm..apa lagi dak kecik Maisarah la..ari ni genap 6 bulan. Lambat tul mama dia nak boh n3. Bz la kunun, bz wat pe ntah. Pagi tadi pas anto si kakak Nisa gi skool, abah dah tapau nasi lemak..ala nasi lemak yang singgit tuh..mesti u olls kata tak masak arr tuh. Pagi ni masak gak tau, wat moi untuk Maisarah. Korang tau tak moi tu apa? moi tu panggilan org utara utk bubur nasi kosong jer,pastu blend halus.Maisarah dah pandai makan walaupun yang masuk mulut dan yang meleleh kuar tu sama banyak.xpe pestaim la kan?
Mesti korang ingat nk tunjuk gambo moi kan?hahaha tunjuk muka dak kecik..pic ni snap kat ladang anggur ari tu..

12 comments:

ezzyra said... Balas

alahai...dh besar dh baby...hihih

Kak Rosaliza said... Balas

Salam maisarah..sekejap je dah 6 bulan...

lina_pg said... Balas

ezzyra> dah beso dah, byk akai dh ni

lina_pg said... Balas

kak rosa> tu la sat jer dh 6 bulan pon

MiZi said... Balas

alahaii chubbynyaaa

Aleyn said... Balas

Salam Kenal...

1st time dengar nama Moi tu...hehehbubur rupanyer...sebut pasal bubur...nak buat bubur lah ari ni...makan ngan kangkung goreng belacan dan ikan kering...pergghhh...

Oh yer...Maisarah comelnyer...nampak pipi jer..hehe

hana said... Balas

comeynyer dak kecik nih! tubit pp kang! kitaorg kat sini tak penah g ladang anggur... asyik terlupaa jerk... tau2 dah lepas musim! hahaha... *boley terima ker alasan tuH? hihihi

lina_pg said... Balas

mizi> hehehe mmg chubby

lina_pg said... Balas

aleyn> kat png mmg pggl moi utk bubur ns tuh..mmg sedap kalau moi mkn ngan ikn bilis n syur tuh

lina_pg said... Balas

hana> hana dok oberse bila2 senang bleh pi tgk ladang anggur,kite dok mesia ni kira menda pelik la ada ladang anggur huhuhu..tu yg xcited lebih

alla said... Balas

ni gmbr amoi..

lina_pg said... Balas

hehehe..bukan tunjuk moi tapu amoi kecik

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...