Saturday, September 10, 2011

Sorotan Majlis Perkahwinan Alla&Azmi - Akad Nikah

Assalamualaikum...
Masih belum ada tayangan makanan kat TMK ni.Kali ni saya kongsikan picas kenangan majlis perkahwinan adik saya yang berlangsung pada 3Syawal yang lepas.Ni saya updat majlis Akad nikah dulu.Ekceli saya tak pi pun majlis akad nikah sebab sebuk menyiapkan hidangan meja pengantin.So picas ni suma disnap oleh Nisa dan anak2 buah yang kecik2.So paham2 je lah kalau si cilik yang jadi cameramen huhuhu.My laling ada kat majlis tu tapi disebabkan dia menjadi saksi untuk akad nikah ni..xleh la nk snpa pic..
tergambar kegembiraan di hati kedua mempelai
abang saya (En.Daun)  selaku wali sedang mewakilkan akad nikah kepada tok imam

 
saksi ngah kusyuk dengar khutbah..
akad nikah...

setelah sah menjadi suami isteri..cincin disarungkan ke jari manis isteri terchenta sambil disaksikan oleh bonda pengantin lelaki.

7 comments:

Kak Rosaliza said... Balas

bila semua bz, byk adengan yg x smpt nk snap kan...g masjid pun x smpt kita, bz

lina_pg said... Balas

kak rosa> tu la pasal..bz ngan macam2 hal..seb baik ada gak gambo kenangan..

Chik Mimi said... Balas

selalunya gitu ler Lina ngan Kak rosa ,sy pun masa SIL kawen pun gitu,asal orang nampak je muka kita tanya semua benda mengalahkan tuan rumah ,apa2 pun Alhamdulillah smua dah selamat ,nice colour i likeee :)))

lina_pg said... Balas

chik mimi> Betul chik mimi..bz tul time kenduri..suma menda nk kena wat..yg susah tu memasing ada 'handbag' yg kena kelek ke hulu ke hilir huhuhu..

kak lang said... Balas

so sweeettt...hehe

ayunalisa said... Balas

2 la...ayu siap pos sorang g umh ma..hehe..lama x b'knduri ni..time kndri thn ni..pakat ade c tecik..yg kakak2 n abg..xmo jg..hehe..

camat prantin br to alla n azmi

Azmiezas said... Balas

soalan cepumas ari ni:
Lina ngan Rosaliza ada kena mengena ke? i mean adk beradik??..sekian..hehehe

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...