Wednesday, December 7, 2011

WW: Nasi Minyak, Gulai Kawah & Kerabu Epal Hijau

sedap...

20 comments:

cik cek said... Balas

Menu set lengkap ni...tak nak ajak kak cek join makan ke..he he..:)

EmbunRosaliza said... Balas

Assalam 1 set hidangan yg lengkap sedap mkn2 tu, kerabu epal ganti acar...sedap sungguh

♥♥azatiesayang ♥♥ said... Balas

salam Lina..k.atie dtg bawak pinggan ni :D

ZarinAziz said... Balas

As Salam...mata yg tengok pon dah nmpk sedap...apa lg tekak yg merasa;)

Sofya said... Balas

nampak selera plak tgk menu...

nOOrsha said... Balas

salam kak lina...mmg sedap sgt ni kan sampai x smpat nak bubuh rresepi..hehehe...gurau je kak jgn mare :)

Acik Erna said... Balas

lina..sedapnya.mana resipi..

Mamasya said... Balas

Aslmkum Lina
Sedapppnya...rasa nak mkn nasi minyak dg gulai juga...

Amie said... Balas

Assalam Lina,
buat kerabu epal lagi ye... ada tambahan apa-apa lagi tak... rasa teringin pulak nak makan,padahal baru berapa hari lepas dah buat.

che mid said... Balas

Rasanya kerabu epal dah mula jadi trend.. macam kerabu mangga satu masa dulu kan.. yok ramai-ramai cuba..

Naz / Nadz COSK said... Balas

Assallamualaikum Kak Lina..
Amboi..tanpa kata2.. Hanya hidangan utk tatapan mata... Hehehe...

lina_pg said... Balas

Cik cek> nak ajak pun menu basi dah ni hehehe

kak rosa> Mmg kenalah kerabu epal ngan menu cenggini.Lagi sedap berbanding acar

lina_pg said... Balas

kak atie> sila..sila kak atie..layan diri ya

zarin> sedaplah kat tekak kami anak beranak ni

lina_pg said... Balas

sofiya> sedap taw

noorsha> kan worldless tuh..ada rcp nnt kaklina update

lina_pg said... Balas

acik erna> nnt saya update.

Mamasya> La ni musim kenduri, tapi xdapt lak jemputan.Teringin nk mkan..kn masak sendiri la

lina_pg said... Balas

Amie> Dah byk kali wat kerabu epal ni.Sama gak ngan rcp yg lepas sbb bahan2 guna yg belen tu jerr

Che mid> Sedap..kena cuba tuu

Naz> wslm..hahaha wordless

konde said... Balas

duh sedapnya tuh nasi...

Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM1000, it's very easy to get, let's come and get it --> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/

alla said... Balas

dah mkn hari.. sedappp.....

ezzyra said... Balas

aik...mna komen adik?hilang ke?waaa...TMK xmo terima komen adik..huhu

lina_pg said... Balas

ezzyra> komen nasi yg kat atas kot??

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...