Monday, September 29, 2014

Terima Kasih Majalah Aroma (Okt 2014)

Alhamdulillah...
Syukur ke hadrat Allah s.w.t kerana blog kesayangan saya (walaupun hanya blog picisan yg suam2 kuku jer) berjaya menarik perhatian editor Majalah Aroma.Ribuan terima kasih buat editornya iaitu Puan siti Dimiati.Apabila mendapat lamaran untuk berkongsi resepi untuk edisi Oktober, saya agak teruja tapi cuak juga sbb agak bz dengan tempahan kek.Alhamdulillah segalanya berjalan lancar..Puan siti tidak tetapkan menu...cuma minta gambar dan resepi...Lagipun ianya telah sedia ada dalam blog.Jadi segalanya dapat disediakan dengan pantas..Alhamdulillah syukur..
Kepada rakan2/silent reader sila dapatkan Aroma ya sebagai tanda sokongan korag kepada blog TMK ni...bulan Oktober..sudah ada di pasaran sekarang..
Juga Tahniah buat rakan2 lain iaitu MazIlhamDapur dan Rohaisha, juga turut berkongsi dalam Aroma kali ni.
Antara resepi yang saya kongsikan ialah Kek Buah, Kek Gula Hangus, Kek Minyak, Gulai Kambing Bawang Goreng, Kerutuk Kambing dan Puding Karamel Tanpa Telur.
Terasa agak bangga bila blog muncul dalam majalah Aroma yg sangat terkenal dengan resepi2 hebat..Kebanyakan chef2 yg muncul dalam ni..terasa kerdil diri ini
 Resepi saya page 40-43...
 Tak tau nak kata apa dah...hepi sangat...
 Terasa bangga bila melihat hasil masakan berada di media cetak...keseronokan yg sukar digambarkan..
Alhamdulillah...

18 comments:

Bbwana adienia said... Balas

alhamdulillah..tahniah kak sekali lagi berpeluang muncul di majalah..semoga blog akak semakin dikenali ramai dan teruskan berkongsi resepi dengan kami semua..

Amie said... Balas

Tahniah... tahniah... memang seronok dapat kongsi resepi dalam media cetak!

LiNa_Pg said... Balas

@Bbwana adienia
Alhamdulillah...terima kasih wana

LiNa_Pg said... Balas

@Amie
Terima kasih kak amie..mmg klain benar keseronokannya bila tgk rcp n gambar kite muncuk di media cetak

EmbunRosaliza said... Balas

Alhamdulillah, berkalung2 tahniah buat adindaku, semoga menjadi pendorong dan semangat untuk lebih rajin lagi menghupdet blog. Tahniah33 dindaku akk tumpang berbesar hati dan berbangga

niknorgilan said... Balas

Tahniah na..moga terus berjaya

sud@is said... Balas

Wah tahniah Linapg...lepas ni semangat pun bertambah ya..semoga terus maju jaya..

LiNa_Pg said... Balas

@EmbunRosaliza
tq kak rosa..org kuat ni hehee

LiNa_Pg said... Balas

@niknorgilan
Terima kasih nor..

LiNa_Pg said... Balas

@sud@is
Terima kasih sud@is...mmg tengah bersemangat ni hihiii

Ayu said... Balas

Assalam Lina,
wah tahniah dari akak ya..semuga more to come..you go girl...:)

cheq da said... Balas

Tahniah..glamor gitu

AZLINA said... Balas

Tahniah buat chef lina ya..takde nye kerdil, memang setanding tu..moga terus sukses. meh le ayam kicap tu seketui, tak tahan nengoknye..:)

LiNa_Pg said... Balas

@Ayu
Terima kasih kak Ayu :)

LiNa_Pg said... Balas

@cheq da
TQ..blog jer glamer sket..tuan umah blkg tabir jer

LiNa_Pg said... Balas

@AZLINA
Haish...tak layak dipanggil chef..kite ni suri rumah yg masak untuk fmly jer..
TQSM kak ina..
Ayam kicap peberet keluarga tuuuu

mama dee said... Balas

tahniah kak malina :)

Erika Castillo said... Balas

wow..popular tu^^

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...