Thursday, December 4, 2014

Tempahan Kek Indulgence Dan Kek Buah Kukus (Pos)

Alhamdulillah..
Rezeki tempahan hari ni kek indulgence untuk besday dan juga kek buah kukus untuk pos ke Perak.Semua kastemer baru.Kalau teringin untuk merasa, silalah PM atau email kepada saya.InsyaaAllah saya akan respon dengan segera.Okey takmo bebel panjang.
 Kek Indulgence

 Hasil post mortem kek buah (pos) gambar ehsan kastemer...Alhamdulillah..dia sukakan kek buah ni...Nmpk x kek buah tu moist dan sungguh enak


9 comments:

Bbwana adienia said... Balas

Comel hiasan kek..tulisan Kak Lina pun cantekkk...I likeee!!! :)

LiNa_Pg said... Balas

Wana,kstmer ni req byk tulis² dah la tulisan k.lina saiz dinosour punya hahaaa..
Deco cenggini jer la yg mampu buat hihiii

cheq da said... Balas

Cantik

IeRA said... Balas

SAlam Singgah

Jika sudi follow blog saya ye..tq

http://teratakcassia.blogspot.com/

Mayang ABDUL RAZAK said... Balas

kemasnya kak lina... cantik betul kek tu...

AMIIZAA said... Balas

sedapnyaaaa......

Ayu said... Balas

Assalam LIna,
Kemas aje akak tengok hasil kerja tangan Lina..
Deco walaupun simple tapi cantik..kek kukus pun sempurna aje kejadiannya..kalau dekat macam nak order aje...:)

Amie said... Balas

Suka tengok tulisan Lina... cantik & kemas!

zalila Ilyas said... Balas

Salam...boleh tau nak pos Kek yg fragile ni..guna kurier ape yek? Thx.

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...