Saturday, June 27, 2015

Tempahan Kek Buah Dan Kek Minyak Pos

Assalamualaikum..
Hari ni dah masuk hari ke 10 umat Islam berpuasa.N3 masak2 kat TMK masih xde huhu..sori sangat sebab bulan puasa ni masak serba ringkas jer berbuka ala kadar.Maybe cuaca panas sangat anak2 minum air byk dan kurang berselera untuk makan..Jadinya juada kami xde la yg spesel.Cuma masakan harian saja.Ada jugak saya snap gambar tp jd kelabu asap jer sbb dah petang sangat kurang pencahayaan.So malas la nak tayang.Kepada reader yg ternanti n3 terbaru tu sori la sangat..
Okey back to track.Tempahan mggu ni tp terlupa nk wat posting.Kek Buah dan kek minyak kali ni ke Gambang.Pada mulanya beliau ingin menempah untuk raya,tp tempahan raya dah penuh.So dah teringin sangat dia minta awal sedikit.Lagipun kek buah mmg tahan lama.InsyaaAllah sempat buat raya tu (itupun kalau peram la...kalau makan kompom abes heheee)
Alhamdulillah
 Kek Buah 9in
 
Kek Minyak 9x9in

2 comments:

Amie said... Balas

Wah! Bula puasa... ramai yang order... rezeki Allah, Alhamdulillah!

Saba Yasmin said... Balas

Boleh pm harga kek buah kukus dan karemal chocolate? Muskan_saba@hotmail@hotmail.com

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...