Friday, January 29, 2016

Kek Buah Mini Pack Lagi Dan Lagi

Alhamdulillah..
Kemarin punya order, 4 pack tempahan kek buah saiz kecil ni.Tak kisah la walaupun cuma 4 jer saya tetap bersyukur.Lagipun kalau banyak2 kang tak sempat lak nak mengukus.Al maklum lah 4jam nak bersauna siapkan kek buah ni.Kalau ada yang merasa meh la order tp lps raya cina la ya..sbb nx wk (Sebelum CNY) dah banyak order.Takut tak menang tangan.Kalau saiz kecil ni untuk pos saya kenakan syarat 4 pack sebab senang nak packing.Sy baker kecil2an sahaja x mampu nak customize kotak...dah cari merata kedai mmg xde jual kotak kecil
4 bekas mini packed (~400g)
 Close up siket kasi terliur....
 Alhamdulillah..kali ni pun moist lepas kukus pun dah nampak lembab2

2 comments:

Bbwana adienia said... Balas

Wah..seronok tengok rezeki akak terus melimpah..syukur..:)

LiNa_Pg said... Balas

@Bbwana adienia

Alhamdulillah...rezeki Allah...
Terima kasih wana :)

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...