Wednesday, March 30, 2016

Pakaian Hapak?Busuk Bau Peluh?Kan Ada Perfume Pakaian..Masalah Setel

Assalam semua...
Masih ingat lagi tak psal n3 Produk Review saya mengenai pewangi pakaian A Dior tempoh hari?Hurmmm sekarang ni tuan tanah Pewangi A'Dior dah x menang tangan untuk melayan kastemer yg order Pewangi ni.Ada yg C.O.D ada yg pos.Sekarang ni musim panas, anak2 balik sekolah mesti berpeluh2...sembur saja pewangi pakaian ni sebelum anak2 pergi sekolah..masa balik mesti masih kekal segar haruman tu..tidaklah bau hapakkkkkk..nak peluk cium anak yg berlari-lari dapatkan mak ayag lepas balik sekolah pun hilang selera kalau bau hapakkkkk kan hihihi..
Menurut tuan tanah, harga promosi dilanjutkan sebab dia seronok sangat sambutan luar biasa dari kastemer...Saya pun tumpang hepi.Jom pakat beli..pewangi pakaian A Dior ni termurah di pasaran..bukan dapat satu tapi dua botol...sangat berbaloi kan??Kalau korang berminat nak jadi agen pun buleh jugak...Saya sndri dalam suka2 guna terjebak jugak order untuk kawan2 rapat..agen tak rasmi gitu heheee...
Kalau kawan2 goreng ikan masin/ikan pekasam mesti bau busuk satu rumah kan?Sembur jer pewangi fabrik...insyaaAllah hilang bau tu...xyah sembur ulang2 kali..sekali sembur jer dah cukup...Sangat berbaloi tau..Murah pulak tu..
Lagi jimat sebab boleh buat sebagai perfume...mana ada perfume 20hengget kan kikiiiii...Pastu kalau korang balik dr pasar, mesti pakaian pun bau ikan...smell fishy gitew..kalau agak2 malas lagi nk salin pakaian..sebab nk siang2 segala mak nenek kan...tiba2 ada lak tamu datang..ha camana tu?Malu la kalau bau ike,,mmg buleh ngaku kata balik dr pasar...tp kesian tamu kena tahan bau hanyir ikan kikiiii...mudah jer...buzzz..buzz A'Dior ni kat baju...setel masalah...Tap payah pkir panjang..meh la order...harga terbaik dari ladang...sangat  berbaloi...Bukan 40 hengget...bukan 30hengget...cuma
RM20 SAHAJA (1 set 300ml+300ml refill)
014-3388769 ~ Rayyan Rozi
019-241 8331 ~ Has

Nak baju wangi macam cucian dobi?
Wangi kekal lama?
Cara paling senang hilangkan hapak?
Harga paling murah??
A'Dior Floral la penyelesaiannya...
Apa tunggu lagi...order la cepat...
 terlajakkkkk lakuuu



nak order ngn saya pun buleh

Nak beli borong/pukal cl
014-3388769 ~ Rayyan Rozi
019-241 8331 ~ Has
sebab ramai yg tanya camana rupa..saya upload sekeping...
Sangat berbaloi..sebab bukan satu tp 2 botol

2 comments:

Ayu said... Balas

Assalam Lina,
waduh..kalau dekat boleh juga order..
ni jauh..postagenya dah berapa kan...tengok pun macam bagus gitu..

LiNa_Pg said... Balas

@Ayu
wslm kak ayu..tu la pasal...mahal kos pos jer..harga barang x mahal pun hehehe

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...