Friday, July 29, 2016

Terima Kasih Saji Ogos

Alhamdulillah diberi peluang dan kesempatan waktu untuk berkongsi resepi dalam majalah Saji untuk keluaran Ogos 2016.Ekceli resepi dan gambar2 masakan ni adalah hasil photoshoot oleh team saji yg berkunjung ke rumah saya pada bulan April lps.Jauh mereka datang dr KL ke Pulau Mutiara ni.Pengalama n Shooting bersama SAJI baca kat sini.Nak tau resepi apa yg saya kongsikan?kenalah dapat saji di pasaran.Kena beli cepat2 tau..nnt abes pulak.Saya sndri pun jenuh mencari di merata tempat.Kelmarin baru berjaya jumpa.Tu pun ada 2 naskah jer.Dua2 sekali saya rembat..buat kenangan hihi
Cover kali spesel siket sebab muka org..selalu tu makanan jer
 Tunjuk siket jer heheee...asa resepi nasi,ayam,kambing,puding,jus dan acar..kira complete set 
 
Muka tuan tanah cam terkejut jer tu+penat memasak+stress jugak hahaaa

3 comments:

Nooriah Abdullah said... Balas

tahniah Lina amboiii femes sungguh dinda sorang ni
selalu je masuk Saji lah dan majalah2 lain
tahniah lagi sekali kaknoor pun nak cari jugak disini mana tau terjumpa
nak buat kenangan

LiNa_Pg said... Balas

Alhamdulillah...tq kak noor.
Kak noor sendri pun apa kurangnya..jauh lebih hebat.Sy ni biasa² jer.
Saji kali ni lain siket sbb depa mai jauh² dr KL untuk shooting..satu pengalaman yg bermakna buat sy

Rey said... Balas

wiiiih kaya nya enak bingit tuh chef boleh nyobain ga ? hehe

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...