Friday, December 9, 2016

Tempahan Kek Karamel Coklat, Brownies, Kek Buah Dan Kek Coklat Lava

Alhamdulillah...
N3 tempahan kek lagi.Rangkuman tempahan ptg kemarin dan hari ni.Kes tak dan nk buat n3..bz nau tuan tanah.Tiple Coklat Brownies, Kek Karamel Coklat dan Kek Buah tempahan kemarin dri jiran saya kak mai.Tq kak mai selamat balik kg

 Triple Chocolate Brownies..'berkelakuan'baik siap ada pakej keduts sekali..Cantik plak kita tengok.Harap rasanya menempati selera kastemer.Brownies ni boleh di pos ke Sem.m'sia.Kalau sabah/s'wak tu x berani plak sbb takut lambat sampai
Caramel Cake
 Kek Karamel Coklat..sesekali buat yg coklat..biasa main yg kaler maler
 Kek+brownies satu tuan punya
 Tempahan hari ni (Jumaat 9hb Dis) kek coklat cheese lava berantooo.Mmg berhantu betul.Setiap mggu ada jer permintaan kek ni.Ada pelbagai saiz, yg besar 1kg, medium dan paling kecil.6 bks kecil kek lava+6 bekas kek coklat moist permintaan dari kastemer saya di USM
 Kek Lavaa...kecil2 pun insyaaAllah sangat sedap
Kek coklat moist pek kecil..

1 comment:

Ayu said... Balas

Assalam Lina,
pakkal lah jauh kalau dekat memang akak nak cuba kek lava tu..
eh tak boleh makan banyak pulak..hehe..promise sikit aje ..buat ubat..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...