Terima Kasih Saji Mei 2017 - Edisi Istimewa Aidilfitri

By LiNa_Pg - Tuesday, April 25, 2017

Alhamdulillah...
Sekali lagi LiNa Pg diberi peluang untuk berkongsi resepi dalam Majalah Saji Edisi Istimewa Aidilfitri.Kiranya keluaran khas bumper raya gitulah.Banyak resepi2 biskut yang menarik dari chef2 tersohor dan jugak rakan2 blogger yang lain.Terselita gak la LiNa Pg dalam Saji kali ni hehee.Pestaim utk rahun 2017.
Masa along (editor Saji) call saya minta resepi biskut untuk keluaran khas ni, saya agak bizi dengan preparation adik nak bertunang.Dalam bizi2 tu saya terima jugak la...kita permudahkan urusan orang lain, insyaaAllah..Allah akan permudahkan urusan kita.Alhamdulillah.
Resepi yg saya kongsikan dalam Saji Mei ni belum pernah tersiar dalam blog lagi.Freshly bake...Kalau nak tau resepi biskut apa kenalah beli Majalah Saji.Tak mahal pun RM7 jer.Sat lagi ada la yang tanya kak lina amek tempahan biskut raya ke?Jawapannya tak ambil...sebab malas nk lama2 depan oven..kalau kek xpa...masuk oven sejam, tunggu tingggg setel hahaa

resepi biskut raya
 Cantik kan cover keluaran mei ni..semua ni peberet kaler saya tau
 Tudung pun senget hahaa
 Biskut Croquant..mahai nau menda alah croquant ni ciput jer pun
Ada lagi tau kukis ni..tapi malas nk snap
Note:
Jika menggunakan mixer gaul sekadar sebati sahaja.LiNa Pg hanya gunakan spatula sahaja cuma biskut yang ada cheese sahaja menggunakan mixer.

  • Share:

You Might Also Like

1 comments

  1. Tahniah, Lina! Glamer lagi :) Raya dah dekat, cepat kan? Nanti PH pergi beli Saji. Nak juga resipi cookies.

    ReplyDelete