Tempahan Kek Karamel

By LiNa_Pg - Sunday, February 28, 2016

Alhamdulillah...
Kek Karamel masih mendapat sambutan.Bagi saya kek ni sangat sentimental sbb saya bermula dengan kek karamel sebelum beralih ke kek2 yang lain...Kek Karamel sudah sebati dengan jiwa saya..Mana tidaknya sejak tahun 2012 lagi kek ni sudah mendapat tempat di hati kastemer saya.Apa yang menarik, pernah kastemer saya cuba order dari orang lain (Maklum lah kek ni dah ramai yg jual) so,order jer la dari baker yg terdekat...Katanya bila makan...rasanya x sama seperti kek yg saya buat....Itulah air tangan namanya..Walaupun kek nampak sama saja..Atas karamel dan bawahnya ialah kek..tp air tangan lain2 rasanya juga berbeza..Kalau ada yg teringin nk merasa.Bolehlah order.Pm saya di fb pun boleh Malina LiNa Pg. Perlu diingat kek ni kena self pick up.TAK BOLEH DI POS.
3 biji kek caramel.Tempahan kemarin punya (Hari Sabtu)
 

 Tempahan dari Balik Pulau...yg ni kami hantar..3 biji okey lah buat delievery
 


Sebiji tempahan hari ni

  • Share:

You Might Also Like

0 comments