Lagi Tempahan Kek Buah Kukus

By LiNa_Pg - Monday, February 15, 2016

Alhamdulillah rezeki tempahan kek buah kukus selepas bercuti panjang sempena CNY.Asal ct panjang langkah pun panjang.Mohon maaf kepada kastemer sbb terpaksa menunggu lama.Tp saya sudah maklumkan kek akan di pos pada hari ini (15/Feb/2016) Kali ni ada saiz besar (9in) dan jugak mini pack.Kek Buah Kukus LiNa Pg kali ini bakal ke Indera Mahkota, Batu Caves dan jugak Datuk Keramat (tempahan rakan blogger kak IlahJY) Terima kasih kak ilah sudi repeat order...dan terima semua yg support.
Kalau ada yg berminat untuk menempah silalah email kepada saya (addrss ada kat side bar tu ya) boleh jugak PM saya di fb Malina LiNa Pg InsyaaAllah saya akan respon secepat mungkin.Untuk tempahan melalui pos, min order ialah 2 packed.Harga InsyaaAllah sangat berpatutan.

2 kotak ke Indera Mahkota, satu lagi masing2 ke Datuk Keramat dan Batu Caves
Hasil kek selepas kuar dr pengukus.Alhamdulillah sudah terserlah moist tu...
 Meh close up siket....kang lepas 2 ari lagi moist...

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. lama tak singgah umah Lina ni..biasa tegur kat FB jer..hihi.Tgk gambar kek kukus ni..sedapnya larrrrr.

    ReplyDelete
  2. @♥♥azatiesayang ♥♥
    Saya pun asyik post pasal kek order jer kak atie hahaaa..

    Kek Buah ni yg best tu x muak..boleh makan banyak2..boleh peram n simpan lama..

    ReplyDelete