Terima Kasih Pensonic - Air Fryer PDF2201

By LiNa_Pg - Tuesday, March 14, 2017

Alhamdulillah..
Yeayyy..dapat new toys yang menyeramakkan lagi aktivit masak2 LiNa Pg.Rezeki blog TMK bilamana dilamar oleh Team Marketing Pensonic utk membantu mempromosikan kontes 'We Want You To Be On TV' ingat lagi tak pasal kontes ni? Boleh tgk SINI utk n3 tersebut.Alhamdulillah pihak pensonic telah menunaikan janji dorang dengan memberikan reward kepada saya.Lagi best reward ni boleh pilih tau, apa yg kita nak dalam kategori 'Chef's Like' product, memandangkan barangan lain hampir semua saya dah ada kecuali multicooker dan air fryer jer yang tak ada.So, saya pilih Air Fryer.Lepas ni bolehlah menggoreng tanpa minyak.Makanan lebih sihat less kolesterol.Kelasss gitu.Kalau nak beli beratus jugak harga nya.Rezeki la kan dapat free.Ni kira rezeki besday saya jugak la sebab emel tu saya dapat pada hari besday, cuma item ready to collect petang kemarin.Gigih tau pi collect kat Bukit Minyak, siap ngan sesat bagai...

advertorial blogger, chef's like product pensonic
 Saya bukan menang kontes tau, hadiah/reward ni sebagai token sebab saya mengambil bahagian untuk mempromosikan Kontes We Want You To Be On TV.
Inilah dia Ms Munis dari Marketing Department.Frenly orangnya.Gambar ni dalam show room barangan Pensonic.
Yang dapat hadiah tu muka nak senyum xmo senyum..kontrol ayu la kunun hahaaaa
 pensonic chef like product
Pensonic bukan bagi kotak kosong tau hahaaaa...Ni ha barang yg dapat Air Fryer.Nnt kite eksperimen..Mula2 goreng fries dan nugget dulu la...yg senang2 dulu, pastu baru buat yg sh siket

  • Share:

You Might Also Like

5 comments