Saturday, May 22, 2010

Rempah Ketumbar ( Biji )

Salam,
Saja nak tayang gambo biji ketumbar ni sbb ari tu aku hampir2 tersilap ngan biji lada putih, sekali tgk cam nak sama jer...almaklumlah bukan pakar sgt dlm bab2 rempah ratus ni..Kalau tak de tulisan kat paket tu mmg sah la tersilap ambik...Selalunya dlm mskn aku gunakan yg serbuk jer, senang kije xyah nk sangai, tumbuk dan segala bagai lagi...hmm tak rajin la katakan...

Ni la rupa biji ketumbar, sekali tgk nk sama cam biji lada putih kan??Tapi kecik sket dr segi size...
 Ni clear sket biji2 ketumbar neh..
1 paket yg dipacking cantik ni (50g )..aku beli rm1.50jer  ..rasanya murah la kan??

2 comments:

Puan Isah said... Balas

Cantik packing rempah biji ketumbar ni, takde kat Sarawak. Selalu nye saya beli dalam kilo bila balik kebandar Kuching :)

Semoga Ceria selalu!

lina_pg said... Balas

Puan Isah> hmm..jln2 kat supermarket terjumpa biji ketumbar ni, tgk packing cantek jer, ingtkn mahal rupanya murah jer..terus beli..

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...