Sunday, September 19, 2010

Raya..Raya..Raya

Salam...
Pekaba suma kawan2 mayaku?semoga semuanya dlm keadaan sihat..mesti kemeriahan syawal masih terasa walapupun dah sepuluh ari berlalu..Terima kasih kpd pengunjung2 ke teratak ini..kunjunganmu amat kuhargai...Entri kali ni spesel utk en.Daun yang berada di Langkawi sebab tak dapat pulang beraya di kampung..semoga paparan di blog ini dapat mengubat kerinduan....(huh  skema betul)
Gambo family tersayang.my laling tukang snap..so xde dlm gambo...
Baby Maisarah bergaya ngan baju kurung sambil titon hahaha..
Baby Maisarah disamping nenda..bonda saya la tu.
Anak bujang saya..abanglong ngah kontrol macho tuh..
My family..tahun bertambah ahli keluarga dgn kehadiran baby Maisarah..

6 comments:

ilahjy said... Balas

salam aidilfitri dr kak ilah
yg paling cun dak teceeekkk laa..comeii dgn baju rayanya..

lina_pg said... Balas

kak ilah>salam aidilfitri dr kami jg,dak kecik mmg raya sakan..tp tetap titon jugak

Kak Rosaliza said... Balas

Salam..meriah sakan raya nmgan kehadiran maisarah yang cute itu...pakai baju kurung tapi mcm nak bertinju gitu hehehh...

lina_pg said... Balas

kak rosa>salam..maisarah mmg suke camtu,kdg2 wat tgn gaya otomen nk terbang hahaha

ilahjy said... Balas

rupanya adik beradik ya kalian hehe patut lah gmbr raya samaaaaaaaaaa hehe tertinggal komuter dan putra la kak ilah ni..hehe

lina_pg said... Balas

kak ilah> hik3..tp ramai gak yg xtau

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...