Wednesday, October 27, 2010

Indahnya Ciptaan Ilahi

Dah lama blog ni tak update, bukanlah kebizian sangat tapi tuan umah demam, batuk dan selsema.2 ari gak la xlarat nak bangun.Makan pun tak berselera. Kalau dah tak larat tu makan pun main tapau je la.Worait tak stori panjang lebar sebab musabab tak hapdet blog, kali ni nak tayang pemandangan yang sempat kami snap beberapa minggu lepas. Gambo snap kat puncak titiwangsa. Kadang2 kabus tebal kat kawasan ni. Cuaca pun nyaman jer....meh layan gambo2 yg tak seberapa nih

sejuk mata memandang...

4 comments:

izahdaut said... Balas

akak..akak ni duduk kat mana?cam banglo atas bukit je..ekk ye ke?

Kak Rosaliza said... Balas

salam mcm kat puncak cameron pun ada kan kat sini....cuaca pun lebih kurang je sejuknya tapi lagiiii nyaman....suka tgk kehijauan bukit bukau

lina_pg said... Balas

izah> salam izah, pic ni akak snap kat puncak Titiwangsa..tu yg bleh nmpk bukit bukau yg menghijau..akak dok umah bese2 jer

lina_pg said... Balas

kak rosa> memamng betul tu kak rosa nyaman jer dok situ walaupun cuaca panas terik

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...