Monday, February 14, 2011

HaSue Giveaway:'Saya telah melahirkan bayi 2010'

Salam,
Dah lama terpanggil nak joint GA hasue ni, cuma takut tak berkesempatan..sejak kebelakangan ni mmg bz sket. Cuti CNY blik kampung, pastu minggu ni gi jenjalan lak..memang amat memenatkan. Ni pun tak abes mendobi dan mengemas lagi ni.Walaupun kepenatan tak tetap nak joint GA sue ni..memandangkan dateline dh suntuk sgt ni, wat gak la simple2 pun. Kuss..semangat hahaha..kalau tak cuba nak tau kan..kot2 ada rezeki Maisarah..
         Nak citer sket la pasal bayi 2010 ni..Sebenarnya bby Miasarah ni dilahirkan awal 16hari  due date. Tak sabo2 dak kecik ni nak kuar. Tanggal 22Julai tepat jam 12.00am lahirlah bayi comel seberat 2.85kg di Pearl Maternity Hospital disambut oleh Dr.Rossita, doktor yang sama menyambut kelahiran kakaknya Nisa.Sepanjang proses kelahiran my laling sentiasa ada disisi menemani isterinya yang etrsayang..cewahh..Wan Nurkhalisha Maisarah..itulah nama penuh Maisarah ni...yang memberi maksud Cahaya kemurnian/ketulusan dan kekayaan. 
          Maisarah ni paling cepat dalam segala hal, masa umur 3bulan dia dh pandai meniarap..kira paling pantas antara abang n kakaknya..cergas tul dak kecik ni..sekarang ni dalam proses nak merangkak..dok angkt2 punggung nak merangkak tapi gostan plak kih..Jap td gi cek up berat bby 6.7kg dan pjg 65cm..perkembangan adalah normal Alhamdulillah..
 pic terbaru Mai, snap kt Changi kmrin
ni beberapa minit pas kuar..lom mandi lagi..tp mata dh bulat..

2 comments:

akangbandung said... Balas

wah lucu sekali anaknyeu..!salam kenal semoge berjaye..

HaSue said... Balas

Assalammualaikum kak...mekasih menyempatkan diri join GA nih walaupun dalam kebizian...maisarah comel jer ekk..kuar2 terus bukak mate besar..zhariff bukak kecikkk jek..tengok2 mmg mate cepet.hihi...
tak lama lg nak merangkak laa tu..pasang gear reverse dulu...
good luck eh kakk..

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...