Monday, May 5, 2014

Salak Denai Chalet - M2G(Mandi,Makan,Gathering)

Assalamualaikum....
Kami berkunjung lagi ke Salak Denai...Family Daya katenya..kali ni rombongan cik kiah tak ramai cuma 2 biji kete jer..tp tetap happening..Paling seronok ialah budak2..memang kejenya berendam jer..Naik ke atas untuk makan2..pastu terjun balik..Kali ni saya kami menginap di Chalet Siti Aisyah pulak.Dulu tu Chalet Siti Saffiya..Yg ni lagi best sebab ada hall dan agak luas..Cuma yg kureng syok ialah TIADA kelengkapan memasak.Cuma ada dapur gas dan peti sejuk jer...Tahun lepas segala periuk belanga, kuali pinggan mangkuk semuanya complete disediakan oleh pemiliknya...Kali ni macam nk camping dalam hutan bila kena usung periuk, gantung kuali gitew huhuuuu..Mungkin pemilik chalet harus mempertimbangkan segala kemudahan ni..Sewa/ambil deposit.
Wajah2 ceria walaupun kepenatan..kite enjoy hihiii
Time ni baru sampai..yg dari Penang jer.yg KL lom sampai lagi..terawal pulak...takleh check in lagi..terpaksa la kuar ronda2 dulu huhuuu
Time check in..ujan lebat laj..amek2 gambar dalam umah dulu...alas perut ngan bekal yg ada..nk BBQ pun arangnya dari KL lak hahaa..
Close sket notis tu
 Bilik tidur ada 2, ada xtra tilam dan juga ruang tamu..kira okey la..
Pool..tempat BBQ n santai
Malam tu terus acara BBQ..sedap makan ayam panas2..budak2 dah kesejukan dapat yg panas..apalagi tggal tulang jer semua ayam ni hahaa
 Gambar mandi manda ni tunggang langgang dah...rasanya ni mandi manda sessi malam ni..gelap jer.Si Adda n Aqil..sampai jer terus terjun kolam kikiii
 Model paling popular..Amani n Maisarah
 Pelampung dan bola mmg tak pernah berenggang
 Akrab tul dua sepapat ni

















No hp owner boleh refer kat N3 TERDAHULU SALAK DENAI BOLEH KLIK SINI 

4 comments:

Teacher Basariah said... Balas

seronoknya tgk budak2 tu!(^_^)

tun_telani said... Balas

Seronoknyer... mmg best kalau dpt gather2 dgn family. bila semua dh besar2 ni, nk kumpul semua org mmg susah.

EmbunRosaliza said... Balas

Tanya bdk2 semua nk pg lg. Rumah best, kolam best , cuma 1 je la yg x best alatan memasak x ada pula x macam masa kita pg bln 11 ari tu. Apa2 pun Tq belanja kami

han yau said... Balas

Hello... may I knw the price rate and the contact of this chalet? Thanks...

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...