Monday, August 10, 2015

Cerita Open Door Kemarin (Bukan Open House)

Assalamualaikum...
Kemarin sempat jugak buat makan2 siket jamu kawan2.Masak2 ngan bantuan adik bnogsu dengan dibantu oleh en.suami dan anak2.Terima kasih semua...Malas betul nak menulis hihi..
Jom la kita layan gambar.Terima kasih uat semua tetamu yg sudi berkunjung dan menjamah hidangan di rumah kami.Disebabkan ada tetamu yg sampai awal...agak kelam kabut siket sebab makanan belum proper terhidang dan tuan umah x bersiap lagi...hingga terlupa nk snap menu yg hidang cantik2..seb baik yg dlam periuk sempat snap...
Nasi Beriani
 Sy guna beras ni untuk masak nasi
Gulai Kambing Bawang Goreng
 Abes licinnnnnn..tinggal kuah jer..kambing ni
Daging Masak Hitam
 Ada belen siket untuk tuan umah hihi
 Ayam Kicap Pedas Madu Karipoley
  
 Ketupat Daun Pisang siap balut
 Siap rebus 2 jam...hat ni pun tinggal 4 ketoi jaa...suka..suka..larissss
 
 Rendang..nmpk kureng menarik...tp licin gak ni
Spageti...kuah lupa nak snapppp daaaaa..
 Antara tetamu yg hadir dan sempat disnap...ramai yg x sempat snap..Ju n family
 blogger kak Mimi dan family
 kwn en.suami ni
 ct dan family




5 comments:

Yana Shaiful said... Balas

huhuu..semua sedapppp ^__^

MaDiHaA a.k.a Ratna said... Balas

kalau dekat terasa jugak Lina tak jemput cheq.... hehehe...
apa2pun tahniah sebab berjaya masak2 yg sedap2 utk tetamu...
skrg ni akak nak ajak kwn2 dtg umah pun mcm kecut perut sebab takde pembantu... kakak dok asrama.. kalo dulu bleh gak dia tolong2...

LiNa_Pg said... Balas

Kak madihaA kn plan betul² insyaaAllah ok punya..sy pun adik sorang jer yg tolong..sy msk api kecil sambil buat 2-3 kerja lain...sambil² kacau lauk atas dapur tu sekali sekala..Lauk pun sedap sbb msk secara perlahan

Bbwana adienia said... Balas

akak..wana telan liur dari jauh..semua menu sedap2..wana terliur tengok nasi briyani tu..

Aniza Yahya said... Balas

Memang konpom terbaik my bff. Semoga ikatan persahabatan kita berkekalan walau di mana Allah meletakkan kita.

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...