Friday, November 13, 2009

Loceng Kesayangan



Salam,
Hari ni x de tayangan makanan, minuman atau yang sewaktu dengannya. Meh la jamu mata ngan satu-satunya loceng yang saya ada, nak kata koleksi pun..baru nak stat kolek jer hik3, Jom layan

2 comments:

LyanaSyaZam said... Balas

cantiknyer lina loceng awak tu...lyana pun minat jugak koleksi munger ros...la..ni baru nak jinak2 dng koleksi ros ni..

lina_pg said... Balas

baru nak berjinak2 je lyana, tu le satu2 loceng yg saya ada..saja penuhkan blog, dah dapur x berasap uhuk..

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...