Wednesday, October 10, 2012

WW: Mi Goreng Versi Campak2

Assalamualaikum..
Mi goreng versi campak aje, menu camni suka lah dak Maisarah tuh..Laju jer makan..xmo citer panjang..jom layan picas bodow-bodow aje sbb snap ngan enpon
kali ni boh sutun sket..sedap..

8 comments:

Acik Erna said... Balas

Assalam Lina..maisarah suka makan mee ye..mak sarah pulak pandai masak..suka la dia ..

EmbunRosaliza said... Balas

Assalam mee bodo2 pun sodap tu, kalo amani pun suka la basah2 sikit

lina_pg said... Balas

Acik Erna> wslm, maisarah suka makan yg menda pjg2 ni kak erna.Mi goreng,spageti,bihun suma tu

lina_pg said... Balas

kak rosa> wslm..kena wat yg wat bodoh2 jer senang kije

Norzie hany said... Balas

wahhh sedap nampak mee ni Lina,ada rencah sotong dan sayur segala....bukan bodow lagi ni.

ezzyra said... Balas

campak2 pon meriah jugak..hehe

lina_pg said... Balas

Norzie> Versi campak je ni..kena ngan tekak budak2, makan la deme ni hehe

lina_pg said... Balas

Ezzyra> Mama dia jer yg mkn sawi tuh...Sutun bleh seketoi jer kot, pakat pilih kat dua beradik tuh

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...