Friday, March 14, 2014

Terima Kasih Majalah Era Muslimah

Assalamualaikum...
Bersiaran di pagi Jumaat penuh berkat.Pagi ni saya nak kongsikan satu berita gembira di mana blog Teratak Mutiara Kasih telah diberi peluang dan ruang untuk muncul dalam ruangan Selera Rasa di Majalah Era Muslimah.Sebanyak 5 resepi terkandung dalam ruangan tersebut. Ribuan terima kasih saya ucapkan kepada Puan Nik Fauziah Nik Hussin selaku Ketua Editor Era Muslimah kerana telah sudi melamar blog kesayanganku  linapg.blogspot.com untuk mengisi ruangan itu.Kepada pengunjung, silent reader dan follower blog TMK sila dapatkan majalah Era Muslimah yg telah berada di pasaran sebagai tanda sokongan kepada blog TMK dan juga majalah Era Muslimah..
Era Muslimah keluaran 22.
 Antara resepi yg dimuatkan kek coklat kukus lapis cream cheese dari Yatie 
 Kek coklat tanpa telur (DJ).Kek Lapis HawFlakes (kak fida)
 Kek Buah dan jg Puding Karamel Tanpa Telur

19 comments:

myda_ahmad said... Balas

tahniah,semoga dgn kemunculan blog2 masakan nie dpt merancakkan lg dunia resepi2 masakan ...

MaDiHaA a.k.a Ratna said... Balas

Tahniah Lina... gambar cantik memang layak sangat masuk majalah... suka tgk gambar2 kat blog LIna ni..

LiNa_Pg said... Balas

@myda_ahmad

Terima kasih :)

LiNa_Pg said... Balas

@MaDiHaA a.k.a Ratna
Terima kasih kak MadihaA...gambar biasa2 jer...tadak prop bagai

Bbwana adienia said... Balas

assalam kak lina..

wah, bestnya..tahniah kak berpeluang muncul dalam majalah..terus sokong kak lina..^_^

LiNa_Pg said... Balas

@Bbwana adienia
wslm wana....terima kasih..Alhamdulillah akak pun hepi gak ni hihiii..dan terima kasih kat wana selalu menjengah blog akak yg tak seberapa ni :)

Sue Bee said... Balas

tahniah PG...bestnya resepi masuk majalah lagi

LiNa_Pg said... Balas

@Sue Bee
Tq SB..eh mana Lina kat depan tu?tggl PG jer hehee

ilahjy said... Balas

Tahniah buat lina.. moga tetus maju jaya dunia masak utk kaum hawa spt kita aka penulus blog masakan...

Amie said... Balas

Tahniah Lina... suka... suka! Tumpang sonok...

LiNa_Pg said... Balas

@ilahjy
Terima kasih kak Ilah.InsyaaAllah..jika ada kesempatan tetap teruskan menjadi blogger.Kalau bz slow down sket

LiNa_Pg said... Balas

@Amie
Alhamdulillah...rezeki juga ni kak amie...Terima kasih banyak ya

zana fahmi said... Balas

Tahniah Lina, lps ni boleh buka kedai..hehe

Sue Bee said... Balas

Ehhh!!!..tertinggal nama Lina..hehee!!..PG pon sedap gak bunyinya..

Teacher Basariah said... Balas

tahniah sis!

LiNa_Pg said... Balas

@zana fahmi
Thanks kak PB

LiNa_Pg said... Balas

@Sue Bee

Hahaaa..tak kesah pun sebenarnya..saja ngusik SB

LiNa_Pg said... Balas

@Teacher Basariah
Terima kasih TB

Aliana's Home Made Cookies said... Balas

Tahniah...tumpang seronok..untuk kawan2

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...