Monday, May 12, 2014

Tempahan Kek Buah (Postage), Kek Karamel

Assalamualaikum...
Alhamdulillah rezeki hari ni.2 biji kek buah order by postage....Terima kasih semua
 sebiji ke Kepong dan sebiji lagi ke Subang Jaya.
Kemarin punya order..Kek karamel sempena hari ibu.Ditempah oleh anak yg jauh di perantauan nunnn di Perth Australia sana untuk bonda yg berada di Sg.Ara..Malam td dia PM gtau kata bonda sangat hepi dapat kek yg sedap2.Alhamdulillah dapat menggembira kedua2 belah pihak
Hari Sabtu punya order..untuk besday dan selamat hari ibu...Terima kasih semua.

Teringin nak merasa jangan malu jangan segan sila hantar email.Boleh juga PM saya di fesbuk LiNa Pg

10 comments:

Acik Erna said... Balas

assalam Lina..jauh terbang nya kek..rezeki lina tu..Alhamdulillah

Rizziela said... Balas

Alhamdullillah..nampak pun sedap..x hancur ker kak kalau kita pos

LiNa_Pg said... Balas

@Acik Erna
wslm acik..Alhamdulillah rezeki acik

LiNa_Pg said... Balas

@Rizziela
Alhamdulillah so far,kastemer kata sampai dalam keadaan sihat walafiat..

Teacher Basariah said... Balas

sedapnya kak..(^_^)

Bbwana adienia said... Balas

salam kak lina..

wah, syukur la dah makin banyak ya order kek postage ni..terbaek la kak..

Bbwana adienia said... Balas

salam kak lina..

wah, syukur la dah makin banyak ya order kek postage ni..terbaek la kak..

mawar merah said... Balas

Cantik n kemas je tulisan tu. Apa bhn utk menulis tu ya lina.

ijayuji said... Balas

Salam kakak manis😊kita nak cuti lagi kak sajer jer masukkan gmbr ehehe... kita ada jer kat fb dgn ig😁

Wan nor aziah Wan Abdullah said... Balas

salam.. kek karemel blh pos ke? xhancur ke sis?

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...