Friday, August 15, 2014

Puding Sagu Gula Melaka

Assalamualaikum...
Lamanya x buat n3 masak2.Kali ni pun tayang menu basi dah ni.Puding Sagu ni saya buat untuk puasa 6..sekarang dah raya dah pun hihiii..malas tul nk wat n3..Ekceli dah banyak kali sangat dah buat puding sagu ni.Resepi boleh tengok kat SINI 
Gambar dari hp jer ni kemalasan tahap gaban tul lepas raya..n3 pun 2-3 baris jer kikii..Selamat berhujung minggu semua..
Nx Monday saya ada tempahan kek buah, ada yg nk selit order x?

5 comments:

Bbwana adienia said... Balas

salam kak lina..

cantik kejadian puding sagu tu..kaler pun menarik.

Teacher Basariah said... Balas

puding sagu ni memang ralit je makan dia..hehe (^_^)

♥♥azatiesayang ♥♥ said... Balas

Makn sejuk2 ni..sedap!!

Chinta Safia said... Balas

cantik puding sagu kak Lina, time panas-panas ni kalau dapat sejuk jer masuk tekak..

shida rahmat said... Balas

cantik nyer puding sagu tu...teringin nk mkn lak...

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...