Tuesday, September 2, 2014

Tempahan Kek Buah By Postage Lagi

Assalamualaikum...
Bersiaran di bulan September..Alahai cepatnya masa berlalu dah masuk penghujung quarter 3 tahun ni..Alhamdulillah pembuka rezeki untuk bulan September ni, tempahan kek buah kukus.Kali ni akan ke Bandar Baru Bangi pulak...Syukur yg tak terhingga Kek Buah Kukus LiNa Pg menjelajah ke seluruh M'sia.
Alhamdulillah atas rezekiMu..Sebijik yg belakang tu belum berpunya, sapa nak cepat2 roger.Malas nk email/PM jer kat FB sebelum di sambar orang.Kek ni lagi lama lagi sedap..semakin moist

2 comments:

Bbwana adienia said... Balas

Salam Kak..

Alhamdulillah rezeki tu kan Kak..wana pun tumpang seronok tengok kek anak dah menjelajah banyak tempat do Malaysia ni..^_^

sud@is said... Balas

masih gagal dalam membikin kek buah yang cantikkk

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...