Friday, September 5, 2014

Tempahan Kek Coklat Lapis Cheese

Assalamualaikum...
Salam siaran di pagi Jumaat yang penuh berkat.Hari ni tadak tayangan resepi atau masak2. nak buat quick n3 jer.Tempahan Kek Coklat Lapis Cheese.Dah lama berjaman tak makan dan x buat kek ni.Tetiba ada kastemer request nak pulak.Kenalah godek2 cari/study balik tengok resepi..Alhamdulillah..hasilnya perfect (di mataku)
Kastemer ni cuma req untuk tulis hepi besday, so buat simpele2 jer la..Kalau ada yang nk makan boleh cuba buat sndri.Resepi tengok kat SINI
.Malas nk buat sndri..meh order ngan saya la hehee...Tp kn order selepas 16hb Sept nnt.
Bagi penggemar kek coklat dan juga cis, mesti akan sukakan kek ni..nyum..nyum dengan lelehan coklat ganache tu pasti korang akan terpesona ngan keenakannya...
 ni versi gonjeng..belum letak topping..

3 comments:

fazianbatrisyia said... Balas

sedapnya

Bbwana adienia said... Balas

syukur kak rezeki sentiasa masyuk..^_^..apapun, cantik la header baru akak tu..semua gambar kek yang sedap dan yummy..nyum2..hihi

sud@is said... Balas

Semoga maju jaya dalm bisness Lina..tumpang gembira

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...