Friday, October 2, 2015

Lagi Tempahan Kek Buah Kukus

Assalamualaikum...
Alhamdulillah rezeki tempahan kek buah lagi menjadi n3 ari ni..Harap jangan ada yg jemu la hehe...Kek Buah kukus mendapat sambutan hangat walaupun bukan musim perayaan sbb sesuai untuk kenduri kendara..makan2 ngan keluarga.Lagipun kek ni xperlu simpan dalam peti asi..Pendek kata xyah nk manja2 sangat...potong2 hidang jer..xde nak cair ke basi ke hapa...Nak merasa meh la order...Email saya ya..adrss ada kat side bar...
 Puas hati ngn kek ni..br keluar loyang dah terserlah kelembapan..Ada gak yg kena peram 2 ari br moist...Banyak ragam jugak tau buat kek buah kukus ni...
2 biji sudah berpunya...nak order kita buat yg lain pulak...Freshly steam

1 comment:

kak pb said... Balas

Mak kakpb mesti suka kalau order utk dia kek ni....tunggu satu hari nanti ye lina

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...