Wednesday, March 1, 2017

Nasi Saffron Resepi Mudah Dan Sedap

Assalamualaikum...
Ahad lepas cam blurr xtau nak masak apa.Tengok beras basmati cam lama x terusik..beli yg 5kg plak tu.Pikir2 terus dapat idea buat Nasi saffron.Cam biasalah kalau resepi dari dapur TMK ni mestilah yg mudah2 jer.Paling penting cepat siap dan cepat boleh makan.Anak2 pun xperlu menahan lapar terbau2 Nasi Saffron yang enak ni heheee.Kalau nak tengok camana saffron boleh klik kat sini SAFFRON .LiNa Pg beli saffron ni kat kedai arab (area sungai 2) Harganya amatlah mahal.Banyak khasiatnya saffron.Boleh jugak direndam dalam air dan minum.
Okey xmo bebel panjang, jom kita semak resepi Nasi Saffron versi LiNa Pg hihi
Nasi Saffron, Ayam Masak Merah Sedap
Mula-mula mestilah buat tayangan amal dulu kan hero dia op kos la Nasi Saffron heroin dia Ayam Masak Merah Dan Pelakon xtra Acar bodow2 nama dia hahaa
 Bahan-Bahan dan Cara Masak u olls teropong kat gambar tu ya...Malas retype.Kalau xleh baca atau kurang jelas habaq mai..kang saya tulis semula

Nasi Saffron Ayam Masak Merah
 Hero dan heroin bergabung..meletoppp kebabommm..Ayam Masak Merah dah ada resepi sebelum2 ni..selongkar kat gobok TMK ya..cari dalam kategori Ayam
 Watak utama muncul last sekali kikiiii....Tada inilah dia Nasi Saffron LiNa Pg..seddap baq ang

1 comment:

Phong Hong said... Balas

Wah, mesti sedap ni Lina! Saffron yang Lina pakai, warna dia pekat. Yang hari tu PH beli buat paella, kaler dia tak berapa kuning.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...