Tempahan Kek Minyak Pos

By LiNa_Pg - Monday, September 07, 2015

Alhamdulillah
Rezeki tempahan kek marble minyak, kali ni ke Johor dan Perak.2 biji kek ditempah oleh org yg sama.Sebiji nk makan sndri dan maybe jadi kek besday anak katanya sbb dah boring makan kek span kat kedai..hurmm kalau dekat boleh jer akak buatkan kek coklat moist untuk anaknya tu..dah jauh nak wat camana xleh la nak pos.Sebiji lagi ke Perak untuk keluarga di kampung..
Terima kasih sudi order ngan akak..Apa yg kurang mohon dihalalkan..
Tempahan kek untuk raya haji saya masih buka..tp akan tutup anytime dalam mggu ni.Saya xmo terima order banyak2 takut x sempat nk buat dan juga untuk menjaga kualiti produk..Sedikit pun tidak mengapa asalkan kastemer berpuas hati..Bake with love..insyaaAllah kastemer pun puas hati.

 Nak order, sila email saya..email address ada kat side bar bawah gambar2 kek iklan tu hihi..saja saya xtulis kat sini sbb nak spamming banyak sangat..InsyaaAllah saya akan respon secepat mungkin 
Dah selamat dipos tengahari tadi..

  • Share:

You Might Also Like

2 comments