Gulai Ikan Mudah Dan Sedap

By LiNa_Pg - Tuesday, April 02, 2019

Assalamualaikum...
Hari ni saya nak share idea jer.Resepi Gulai Ikan ni mesti semua dah tahu kan?Saya buat cincai2 jer neh....Takde tumis halba campur apa pun...cuma bawang-bawangan jer.
Kali ni saya cuba rempah ikan Mak siti pulak.Memang sedap.Kuah pun cantik.Kalau perangat cicah roti esok hari lagilah sedap.
Saya guna ikan nyok nyok dan ikan bawal emas..Ambil bahagian kepala, perut dan ekor hahaa...Bahagian isi selalunya buat masak style goreng-goreng.Kan dah dapat 2 menu hahaa.Kalau dah resepi pun malas nak tulis, video memang kompom la tak ada heheee...
Kalau ada yang nak resepi Gulai Ikan ni bagitau la ya...Boleh jer saya taip.Kalau tak ada yang minta, saya anggap semua dah pandai.Lagipun simple jer ni.Selamat Menjamu mata hehee

Kuah pekat cam ni, barulah sedap..

  • Share:

You Might Also Like

0 comments