Saturday, November 7, 2009

Mee Goreng





Salam,

Hari ni bf ngan mi goreng 'stock clearance' main campak jer apa yang ada lam esbok..Sayur pun xde, seb baik ada sket daun ketumbar ngan cili merah, nampak la meriah sket, kalau tak, tentu tak 'bermaya'la mi goreng ni. Nak jemput makan pun, takut tak sudi, maklumlah mi goreng bodoh je ni.

Ada yang nak joint gak ke? angkat tangan tinggi2 tau, nnt kite tak nmpk hu..hu..


 

2 comments:

sunkist said... Balas

eh... mana ada mee grg bodoh.. menggiurkan mee tu.. sapa2 yg tak nk bai mai sini.. sure licin ;)

lina_pg said... Balas

goreng bodoh2 je tu ida, sayur pun xde...ifa nak ke?bak mai pggn hi..hi..

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...