Sunday, November 22, 2009

Sardin Puff


Salam semua,
Minta maaf banyak2 la kawan2, sehari dua ni bz sket melayan karenah anak2 maklum lah cuti sekolah dah pun bermula..'umah' ni pun dah berhabuk dan bersawang..x sempat nak mengemas pun hu..hu..Ribuan terima kasih saya ucapkan pada kawan2 yang sudi berkunjung ke teratak ni walaupun xde n3 terbaru. Kunjungan anda semua amat dihargai..
Meh la tengok menu minum petang kami sekeluarga ari ni...Sardin Puff..hasil tangan adik kite..kita dok bz wat pudding untuk dessert malam ni..Jangan ada yang tersilap ngan kuih cekmek molek ya, yang ni inti sardin..ala-ala karipap gitu.

Ada yang belom minum petang lagi ke? Meh la...jangan risau, masih banyak lagi..cuma yang lulus untuk tayang umum yang ni jerr ahaks..

5 comments:

Sheila said... Balas

salam ..akk dtg nak rasa sikit bolehhh kalau ade byk lg bagus hee nnt akk dtg bawak kan air milo pns sekali yeee..

Cik Ani said... Balas

hisshhh...tak tahan betoi nengokkan model iklan dok posing,rasa2 satu tak cukup nih....

LyanaSyaZam said... Balas

salam...ada lg x puff sardin..tu..nk sikit.klu dah abis nanti buat lg yea..peberet kita tu..

AdryDaud said... Balas

Sardin gulung tu mmg peberet adik bongsu.

lina_pg said... Balas

sheila> ala nape lambat sgt..dh abess la..xpe kita ganti ngan puding nak?

cik ani> seb baik smlm dh smuggle leh rsa hik3...

lyana> okey nnt kite soh adik wat lagi ek?kakak dia pon tukang mkn jer ahaks..

adry> ezi dh balik hostel ada progrm, ni alla yg wat..dia kan terrer bab2 pastri nih..

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...