Saturday, December 5, 2009

Selera Kampung


Menu hari ni 'selera kapung' ikan senangin goreng, masak lemak pucuk paku dan ulam-ulaman cicah ngan budu, perggg...memang sedap tak hengattt..Mula2 tu plan nak wat ikan goreng berempah resepi hana, tapi kunyit hidup lupa beli lak, kalau guna serbuk kunyit rasanya kureng la. Tak pe la wat ikan goreng bodoh jer la. Meh la join kitaorang


Masak Lemak Pucuk paku


Korang makan budu tak? kalau tak kenal budu, yang dalam piring kecil kaler coklat gelaptu ler budu, sedap ni..meh la join...


Kang tercekik lak makan, kalau xde air..jemput minum sirap ros kasturi ni. Kalau tak cukup tuang sendiri yea



4 comments:

kak rosaliza said... Balas

sedapnya mkn lauk selera kampung gitu, mengacam betul sayur pucuk paku tu

lina_pg said... Balas

kak liza> lauk kampung mmg kena la ngan anak tekak kite ni kak, pucuk paku tu beli seikat kecik jer, bleh skali mkn jer..sama lak menu kite ari ni kan?cam berjanji lak

hana said... Balas

hidangan yg cenggini nih yg wat daku selera nk makan! nah nah pinggan kosong nih! cepat isi! lapo lapooo!! hahahaha

lina_pg said... Balas

hana> nah..nah amek sehidang menu selera kampung,sirap tu xleh la sejuk2 x elok,hana minum teh O air panas ya..

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...