Monday, May 10, 2010

Kari Ayam


Salam,
Dah lama tak masak kari ayam ni..sekali sekali masak kari sedap gak...seronok tgk anak2 berselera makan...Menu dinner kami mmg cukup simple..kari ayam n ulam timun jer.Malas la nak wat sayur segala bagai..janji perut kenyang sudah la...kalau kat klate nasi putih makan ngan kari ayam n ulam timun dipanggil 'Nasi Berlauk' Tapi nasi berlauk selalunya menu sarapan pagi bukan dinner cam kami ni hik3..

8 comments:

ijayuji said... Balas

Salam kak lina! lama tak dtg sini, akak sihat ke? kita pun masak kari ayam td pagi buat mkn dgn roti, biasanyer kari mg sedap makan dgn timun ulam2 gitu kan? kita pun suke.. agar2 kat bwh tu cantek! ;-) btw, happy mom`s day! :-)

♥♥azatiesayang ♥♥ said... Balas

salam linapg..umah k.atie lama dh x buat kari tp klu cicah ngan roti jala...mmg sedap nih!

AdryDaud said... Balas

Salam, kali ni den tak nak bg ulasan pasal lauk kari ayam tp bekas buh kari ayam tu. Nape la empatt segi je bentuknya?? Haha..

Kak Rosaliza said... Balas

salam mmg best kari ayam kan...lg pun sng nk msk, mkn ngan ulam pun dh cukup, budu ada tak. menu sama ngan akk pulak heheh

lina_pg said... Balas

Ijayuji > salam, akak sihat alhamdulillah...kari ayam mkn ngan apa puns edap kan?akak ni malas sbb tu mkn ngan ulam jer ahaks..

lina_pg said... Balas

kak atie> kalau cicah ngan roti jala lagi la sedap..tapi klau dah terlebih rajin cam kite ni cicah ngan roti gardenia jer hik3

lina_pg said... Balas

Adry> salam..awat lak bekas yg dikomen..saja tuko gn bks 4segi lak..biase posing dlm bks sama jer..

lina_pg said... Balas

rosaliza, salam akak, kari ayam n ulam2 tu mai ngan pakej sekali budu perah limau kasturi (segar dr ladang kt balkoni tuh hik3)

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...