Monday, September 12, 2011

Gambo Kawen Lagi...Makan2 Lak

Assalamualaikum...
Minta maaf byk2 la..TMK asyik tayang gambo kawen jerr.Bukan apa lepas cuti raya ni dapur TMK tak brp nk berasap.bz jer manjang.Kali ni nak tayang makan2 gak la..sessi makan beradap..antara menunya ialah Nasi Hujan Panas, Udang Galah Serai Berempah, Jelly Oren, Puding Laici Dangdut..Selebihnya hantam saja lauk pauk kenduri kih3..iaitu Gulai Kawah, Kurma Daging, Ayam PercikUntuk resepi Udang tu terima kasih tak terhingga buat kak azlina Terminal Hijrah.Abes licin suma.Lupa lak nak close up udang tu.
 picas ni my laling yg snap..blom abes angkut lagi
 VVIP Meja Pengantin..
 hahaha en.Daun sebuk amek gambo, makannya tidak
 mempelai sedang menjamu selera
Azmi: aisey ingatkan buah oren..agar2 rupanya..
alla: surprise..tipah tertipu bang..

14 comments:

ezzyra said... Balas

setelah berpenat lelah siapkan hdangan...licinnnn...

lina_pg said... Balas

ezzyra> mmg penatdan agak tertekan..takut tak jadi huhuhu..Alhamdulillah laris dan licin suma

NURUL AINI NORAZMAN said... Balas

mesti sedap tu yg licin tuh,.hehehehe

lina_pg said... Balas

Norul Ain> hehehe..sedap mmg peberet kami.Dah byk kali testing

Lovely Kitchen said... Balas

meriah tgk gmbar kawin...cantik sgt pengantin perempuan...moga kekal bahagia selamanya..

Naz said... Balas

Assallamualaikum kak Lina..
Wah..jadi tukang sedia lauk pengantin yer.. Cayalah kak..
Sedap semua hidangan tu...

Adry@Daun said... Balas

Haha..en Daun tu bkn saja wali/tuan rumah tp merangkap cameraman dan runner. Gi psg sign board, proses santan, beli beras dn brg2, ais dn amek kek kawen..

Kak Rosaliza said... Balas

Assalam...masing2 kebizian, tapi siap dgn lengkap juga meja pengantin heheh. Bukan pengantin pun dapat gak makan heheh. en daun jadi superabang hari tu heheh

maszmadi said... Balas

sedapnyer udang galah tu.....

lina_pg said... Balas

Ena> Meriah tp wat kecil2an saja E-na..

Naz> wslm, jd tukang masak bidang terjun kih3..kelam kabut gak ngan anak kecik ni,Alhamdulillah siap juga semuanya

lina_pg said... Balas

Adry> hmm..nak wat camana sorang ni je la abang pun..segala beban tergalas kat bahu..tapi cayalah suma setel..supermak ops..superAbang la katakan hehehe

kak rosa> Alhamdulillah siap sumanya dan licin sumanya..tp nasi hujan panas kite tak sempat merasa kan?

mazmadi> sedap rcp udang galah tu..

alla said... Balas

org kuat utk menu mkn beradap.
trm ksh sis...
tp alla xdan nk mkn puding laii dangdut..huhuhu.. tgk2 dh habis dh..

AZLINA said... Balas

Assalamualaikum Lina,alamakkkk akak terlambat sampai ni. Dh sebulan tak berblog gini la jadinye..

Sedap2 nya hidangan kenduri kawin adik tuuu. Tengok cantik2 hidangan mkn beradap hasil sentuhan lina. waa, lepas ni dh boleh ambil tempahan rasanya! Pengantin nya pun sama cantik & sama padan.

Terima kasih sudi try resepi udg galah,nampak cantik dari jauh... :)

lina_pg said... Balas

alla> perantin mana ada selere makan dah..seronok yg lebey hehehe

azlina> wslm kak Ina, lama tul menyepi..sedap rcp udang galah tuh..tp deco tak cantik lah..pastu hubby lupa nak snap udang galah tu secara solo. Tukang masak mmg bizi time tuh..
nnti kena wat lagik tak puasa mkn la..

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...