Wednesday, February 17, 2016

Tempahan Kek Gula Hangus (Pos) Dan Kek Karamel Slices

Alhamdulillah rezeki tempahan kek x pernah putus..walaupun sehari hanya sebiji atau dua jer tp x mengapa rezeki tetap ada...syukur walaupun sedikit tapi berterusan.
Kek Gula Hangus ni sebenarnya bukan kek signature saya sbb jaranggggggggg sangat buat...boleh kira ngan jari.Kalau kek buah tu kerap jugak..
Ekceli kek gula hangus ni tempahan kemarin..dah selamat di pos..bila cek tracking dalam delievery process...sat g petang sampai la kot...
Tempahan ari ni kek karamel slice..order dr kawan2 adik saya kat tempat kijenya..Depa order sebiji tp req potong 5 slices...Haaaa..camana nk potong kek jadi 5 tu...hurmmm agak2 jer la wey kih...kih..depa pun x kesah


 Kek Gula Hangus...harapnya jadi la lubang2 tu huhu

Pos ke Jitra Kedah..semoga selamat sampai hari ni
 Kek Karamel Pelangi...Cantik plak kali ni..elok jer center..selalu senget benget jer hahaaaa
Lepas masak

5 slices as per req

1 comment:

Theribbon said... Balas

Kak kalau nak tempah kek kukus gula hangus tu?? Berapa? Boleh bg contact no? Tq

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...