Tuesday, December 28, 2010

Cuba Teka...

salam...
Cuba korang perhati betul2 gambo pokok ni, apa yang korang nampak?main teka teki plak hihihi..kalau ada yang nak bagi jawapan, tulis kat komen ya..(itu pun kalau ada yang sudi la)
apa yang tersembunyi...cuba cari...

14 comments:

alla said... Balas

ni pkok chipsmore land...hehe

DJ Dayang said... Balas

tau2....dinasour??..T Rex??...hahaha

DJ Dayang said... Balas

bagi hadiah cepat!.. :P

K.Nor said... Balas

ada hadiah tak? meh nk try teka.. ada 2 ekor burung duk bertenggek kat dahan atas tu :)

Fiqah Alias said... Balas

hik3..pasaipa fiqah tak nmpak per pon..huhu..fiqah nmpk pokok jerlaaa..adoii..huhu..=)

Kak Rosaliza said... Balas

akk nmpk pkk mati je..pas tu mcm biawak sekoq hehehe....

wachak said... Balas

salam sis lina.
mcam ada bear tengah dok peluk pokok dekat perdu pokok tu ... he33

ezzyra said... Balas

dh tau dh...hehehe...opppsss....

shekechik [̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅] said... Balas

betoi2..ada 2 ekor burung ngah dating ats dahan 2 hehe

AZLINA said... Balas

Akak tengok mcm ada beberapa ekor tupai kat celah2 dahan mati tuh!! Betui x ???

Nieza said... Balas

wah main teka teki lak kak lina ni...hmm..saya rasa ada anjing laut x pun dugong kot atas pokok tu....kihkihkih x logik betul nk teka...memang lemah tul bab nk jwb teka teki ni..:)

lynn angel said... Balas

kenapa saya xleh teka ape2 pun kat gambar pokok tu? hairan ni.. :(

ilahjy said... Balas

salam lina
kak ilah nampak 3 ekor burung. 2 ekor di bahagian atas sekor lagi bahagian kiri bawah. kak ilah rasa ni pokok jambu batu kampung sedang mupus utk mati... cantek betol kalu dapat buat lukisan lagi cantek.. seni betul bentuk2 ranting2 yg dah mati tuuu klasik gitu..mana amek ni lina? kalau dpt kat alam mesti dia buat N3...

Kak Rosaliza said... Balas

Lamanya akk dok tunggu jawapan ni n hadian ni heheh

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...