Terima Kasih Majalah Jelita Keluaran Mei 2014

By LiNa_Pg - Sunday, April 27, 2014

Assalamualaikum...
Hari ini saya nak kongsikan kegembiraan bila blog kesayangan saya mengisi ruangan blog review dalam Majalah Jelita Keluaran Mei 2014.Jutaan Terima Kasih saya ucapkan kepada Editor Majalah Jelita iaitu Puan Norashikin M.Nor kerana memberi ruang dan peluang blog linapg.blogspot.com untuk muncul dalam ruang tersebut.Gembiranya hati saya..rasa cam mimpi lak kuar dalam Jelita
Kegembiraan ini saya kongsikan juga dengan kekandaku kak Rosaliza bilamana blog Embun turut mengisi ruangan tersebut.Bila saya khabarkan berita tersebut kak rosa ingat blog saya jer..rupanya blog dia turut serta..hepi sakan la dia...Seorang lagi blogger Dapur NZ juga turut mengisi ruangan tersebut.Tahniah buat semua.Kepada kawan2/silent reader blog Teratak Mutiara Kasih boleh dapatkan Majalah Jelita Mei ni sebagai tanda sokongan...Jangan lupa ya...ulasan blog tu di muka surat 125

Saya framekan Majalah Jelita ni heheee..
Ini gambar yg di'tag' oleh editor Jelita kat fb...terima kasih banyak2.So kawan2 apa tggu lagi cepat2 dapatkan Jelita Keluaran Mei
 Bangga juga dengan blog yg suam2 kuku kesayanganku ini
3 blog yg mengisi ruangan ulasan blog

  • Share:

You Might Also Like

12 comments

  1. salam kak lina..

    wah, syukur la masuk majalah..tahniah ya..tumpang gembira juga..^_^

    ReplyDelete
  2. @Bbwana adienia
    wslm wana...
    Alhamdulillah...terima kasih wana

    ReplyDelete
  3. tahniah Lina.... dah simpam majalah Muslimah, nak cari pulak majalah Jelita... seronokkan, suka-suka tapi ada yang mengintai he hehhe

    ReplyDelete
  4. @Amie
    Terima kasih kak amie..tu la suka2 pun rupanya ada yg mengintai ruang 'kamar' heheee..
    Tahniah untuk kak amie juga

    ReplyDelete
  5. salam kak lina...
    tahniah2...
    mkin glamer la akak lps ni...
    hihihihiii...

    ReplyDelete
  6. @syapex
    wslm...tenkiu syapex..blog jer..akak belakang tabir jer kikiii

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum lina...tahniah semoga terus suksess...=)

    ReplyDelete