Tempahan Kek Coklat Moist, Snow Cheese Kek Dan Brownies

By LiNa_Pg - Monday, February 20, 2017

Alhamdulillah
Tempahan petang kemarin, jarang2 saya ambil tempahan hujung mggu sbb sudah menjadi rutin kami utk keluar JJCM pada hujung mggu.Kali ni saya ambil jugak sebab tempahan dari sekolah sebelah rumah saya jer.SMK Sungai Nibong.Terima kasih cikgu2 dan Puan Pengetua.Harap berpuas hati

Kek Coklat 2kg
Kek Coklat Moist..cam biasalah kalau kek coklat LiNa Pg deco simple2 jer..asal sedap mata memandang hihihi..Pengetua req 2kg...saya buat ikut adunan..Hasilnya 1.95kg
 Snow Cheese Cake hahaa...cam x percaya plak saya terima order kek ni.Pernah sekali saya buat ms tengah viral beberapa tahun lps, lps tu xbuat dah..dah mmh x open order utk kastemer.Ada yg req tp saya menolak.Kali ni saya buat jugak ats permintaan pihak sekolah..nk kek (apa2 kek) yg salut cis..pastu tabur jer la cis parut kat atas tu.Oo..kek cis leleh la tu.Tapi saya buat bukan versi leleh sbb kek ni utk majlis rasmi.Dalam tu bukan kek span biasa tau..Saya upgred siket..Snow Cheese Kek ni saiz 10x10in.Berat 1.75kg
 Gelap plak gambar
Brownies xmo kedut kikiiii

  • Share:

You Might Also Like

1 comments

  1. Cantik kek dan brownies yang Lina buat. PH tak pernah lagi rasa kek snow cheese.

    ReplyDelete