Tempahan Sulung Marble CheeseCake

By LiNa_Pg - Friday, October 31, 2014

Assalamualaikum
Alhamdulillah tempahan pertama marble cis kek, kek yg saya baru jer mencuba beberapa hari lepas.Rupanya ada yg berkenan terus merisik untuk disunting cewah...Sebenarnya bukan cara saya untuk mengambil tempahan kek yg saya tidak begitu mahir.Tambahan pula cheesecake ni saya baru pertama kali mencubanya.Memandangkan kastemer ni sudah biasa dengan saya, saya juga ceritakan kemungkinan yg bakal berlaku kepada kek, maybe akan merekah sedikit dari segi rupa (sekadar contoh) Dengan penuh confident, beliau mengatakan kek ni nak makan2 jer.Apa dikisahkan rupa, janji rasanya sedap..Okeylah memandangkan dia sangat tidak kesah dan tidak berkira tentang harga kek..So, saya terima jugaklah order Marble Cheesecake ni..Alhamdulillah..hasilnya menjadi ngan jayanya...Syukur.Harap2 kastemer saya sukakan kek ni...
Hurm ada yg nak berminat tak?Silalah risik2 email/pm saya di fb.Rasanya insyaaAllah sedap..

Marble Baked Cheesecake.Saiz 9in.
Alhamdulillah....ni komen dari kastemer yg order marble cis kek ni.Lega bila dapat komen camni.Maklumlah kali kedua buat kek ni..pestaim wat untuk makan, kali kedua untuk tempahan...
Kalau teringin nak merasa, silalah order.InsyaaAllah sedap..tektur agak fragile..cair dalam mulut.

  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. salams,
    berseni sungguh lorekan dekat kek tu:)

    ReplyDelete
  2. Cantik pun kejadian kek marble..hihi..tahniah Kak..rezeki tu

    ReplyDelete
  3. seru bnyk2 lina biar smpai Bahrain plak...cream cheese pun ada 4 paket tuu...

    ReplyDelete