Kek Coklat Cheese Lava

By LiNa_Pg - Tuesday, February 21, 2017

Alhamdulillah...
Diberi kesempatan masa utk melunaskan permintaan kastemer nk makan kek coklat cis momok ni.Ya Allah maaf sangat2 sebab terpaksa lama menunggu kek ni.Depa re nk order hujung tahun lps tapi saya kata nx year (2017) br buka semula tempahan kek ni.Hari ni dah masuk hujung bulan 2 baru sempat buat.Terima kasih kerana masih setia dgn kek lava LiNa Pg.Ada yg kata depa pernah order dgn org lain sbb tingin saya nk makan kek lava ni, tapi katanya rasa x sama dengan yg saya buat.Ya la kan..air tangan berbeza..mestilah rasanya berbeza.Tambah pulak kek lava LiNa Pg ni hasil olahan beberapa resepi dan cream cheese tu pun kombinasi resepi kegemaran saya.Mestilah lain dari yg lain...

 Ini jer yg mamou disiapkan.Ada lebih x?TAK ADA yg ni pun ada jugak yg kempunan..sbb x sempat nk booking ms saya open order kat fb


Terima kasih semua

  • Share:

You Might Also Like

1 comments