Wednesday, May 16, 2018

Mi Bandung

Assalamualaikum...
Sedapnya mi bandung homemade ni.Resepi Mi Bandung ni saya tgk kat youtube.Sejak berjinak jinak dengan youtube ni suka belajar macam2 resepi baru.Kalau dulu dok mengugel jer..sekarang youtube pulak.Kita sendiri masih bertatih lagi buat video.Buat video ni tak susah sangat...record jer.Bab nak edit tu mau patah pinggang wey tambah kalau yang zero knowledge ni tengok2 kat youtube kita cuba cuba sendiri jer.
Okey la..layan dulu gambar Mi Bandung ni...Kalau ada yang nak resepi bagitau la..
sedap...pedas2 manis siket..kuah likat2...Nasib belum puasa lagi hari ni kan?Kalau tak berdosa tayang makanan pagi2 hari kikiii

1 comment:

Phong Hong said... Balas

Selamat berpuasa Lina. hee..hee...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...