Saturday, December 18, 2010

Asam Pedas & Daging Goreng

Salam suma...
Dah minum petang ke suma? kali ni bukan tayang menu minum petang pon..cuma wat tayangan menu luch tadi dan akan membawa ke dinner la..sebab masih berbaki lagi sket cukup utk makan malam..tak yah la masak 2-3 kali, penat woo..menu malas2 ajer ari ni. Tambah lak my laling kurang sihat..tadi dah watkan moi utk dia..tapi bleh gak makan asam pedas yang tak berapa pedas ni hehehe..nak wat camno anak2 xleh mkn pedas sangat..yang sedang2 saja..jom tengok menu bodoh2
Daging goreng pastu boh kicap jerr
asam pedas yang tak berapa pedas huhuhu

5 comments:

sukahaha said... Balas

sedapnye!! hehe

Nieza said... Balas

wah akak msk bodo2 pun nampak menarik...hihi nampak sedap daging tu...asam pedas tu kalau hirup panasx2 lagi sedap tu..:)

lina_pg said... Balas

matdin> kira boleh lah mkn sendiri

nieza> dgg tu mmg goreng bodoh jer,asam pedas yang tak pedas hahaha

yEon_chi said... Balas

asam pdas tu mmg nmpak sdap....
cik pinguin sbnarnya nak bljar msak asm pdas... smpai skrang x pandai2 lg

lina_pg said... Balas

yeon chi> sama la ngan sama xbrp pandai sangat bab2 asam pedas ni,mcm2 rcp cuba

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...