Friday, December 10, 2010

Puding Keledek

Salam
Puding keledek ni sebenarnya hasil experimen... sj guna resepi puding roti karamel..tp sy tuko ngan ubi keledek..sedap..hari tu lepas wat cek mek molek, ada lagi lebihan ubi keledek..dok pening gak nak kuih apa lagi..hmm taram je la.Saya tak letak resepi kat sini ya sebab main agak2 jer.sukatan tak tepat.Lain kali buat ngan sukatan yg betuk sy akan kongsikan resepinya.Meh la layan puding keledek
karamel kureng sket..tak meleleh pun..
rajin plak snap 2-3 pic
rupa tak senonoh sket,bergelombang mayb air kukusan menitik terkena puding ni

6 comments:

lavender harum wangi said... Balas

wow! cam sedap.. resepi xnk bg ke? hehe.. blh kita cbe try test plak~ :D

lina_pg said... Balas

lavender> rcp taram aje tu,sukatan tak tepat..takleh share la takut org buat tak menjadi..sian la plak

lavender harum wangi said... Balas

hehe.. xpe2.. buat byk2 kali.. dh konfem sedap, blh la share2 resepi~ :)

lina_pg said... Balas

ok..nnt sy cuba lagi dan dapatkan sukatan yg tepat,sy akan share rcp kat sini ok

ilahjy said... Balas

caNTEKKK dari rupeee dah berselera kak ilah tgok.. nanti kongsi resepi tauuu leh ganti lain2 bahan utama kot..

lina_pg said... Balas

kak ilah> salam kak ilah puding agak lembik sket sebab tu sy tak letak rcp..rasanya kena kurangkan lg sukatan cecair..

klik2 my nuff

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...