Tempahan Carrot Cupcakes,Kek Buah,Kek Karamel Dan Kek Gula Hangus

By LiNa_Pg - Tuesday, October 07, 2014

Alhamdulillah...
Disebabkan kekangan masa saya cuma mengambil sedikit sahaja tempahan kek.Inipun disebakan kastemer menempah seawal bulan Syawal lagi untuk juadah hari raya Aidiladha..yg mana saya telah confirmkan mmg saya buat..yg nak tempah last minute tu mmg saya tak terima dek kebizian.Semua ni ditempah oleh regular kastemer.Terima kasih semuanya..

Carrot cupcakes dan kek buah..tuan yg sama
16pcs..pestaim buat jualan dalam cuppies
 ada belen beberapa biji..dapat saya dan anak2 makan sket hihi..sedap..nak cuba jom order..
 kastemer req nak walnut juga dalam carrot cupcake ni
  
Kedua2 ni kastemer baru, sebiji dipos ke Johor
Kek Gula Hangus dan kek karamel

  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. Nmpak sedap semuanya..cupcake tu buat budak2 teruja nk mkn, comel dn menarik

    ReplyDelete
  2. Assalam Lina
    Sedapp...cheese carot yummy
    Kalu kek carrot berapa RM Lina jual ye

    ReplyDelete
  3. carrot cupcakes kegemaranku..kak lina nak jugakk!!!huhu..

    ReplyDelete
  4. Sedapnya carrot cake in cup tu, terliuh weh

    ReplyDelete